Sposób załatwiania spraw
- e-mail: zsp8@walbrzych.edu.pl
3. Korespondencję proszę kierować na adres:
Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 8
ul. Poznańska 8
58 – 303 Wałbrzych
4. Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego w przypadku skierowania do Szkoły korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku jest spełnienie wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:
5. Szkoła nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
6. Dyrektor lub Wicedyrektorzy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków zgodnie z terminami zebrań z Rodzicami w danym roku szkolnym lub po wcześniejszym umówieniu się.
7. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 8 w Wałbrzychu