Przetargi

Wykonanie naprawy nawierzchni poliuretanowe boiska wielofunkcyjnego – na terenie PSP nr 5 w Wałbrzychu przy ul. Poznańskiej 8

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert do dnia 20-07-2020 do godziny 12:00

Numer ogłoszenia 1/2020/PSP5

Status ogłoszenia Aktywne

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

3. Wykonawca określa cenę realizacji przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym łącznej wartości zamówienia netto i brutto wraz z obowiązującą stawką podatku VAT oraz ceny netto poszczególnych części składowych usługi.
4. W przypadku składania ofert przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej w przedmiocie zamówienia i rozliczające się w oparciu o rachunek – wskazane w ofercie ceny netto i brutto muszą być jednakowe (VAT nie ma tu zastosowania).
5. Cena musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami rachunkowymi.

6. Cena musi obejmować wszystkie koszty i składniki realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi (nieprowadzącymi działalności gospodarczej w przedmiocie zamówienia i rozliczające się w oparciu o rachunek) cena musi w szczególności obejmować kwotę wynagrodzenia oraz podatek dochodowy i składki na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne, których obowiązek regulowania wynika z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez Wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca Wykonawcy brutto oraz narzuty na wynagrodzenie ze strony Zamawiającego). Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny, wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę.

7. Cena określona przez Wykonawcę pozostanie stała w okresie realizacji umowy i nie będzie podlegała zmianom.

8. Rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.

9. Oferta powinna być parafowana i podpisana przez osobę/osoby upoważnione do podpisywania ofert.

10. Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres co najmniej 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Oferty należy złożyć do dnia 20.07.2020r. do godziny 12:00.

12. Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: psp5@poczta.onet.pl lub pocztą tradycyjną/kurierem/osobiście na adres: 58-303 Wałbrzych, ul. Poznańska 8.

13. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby Zamawiającego tj. pod wskazany w pkt. 12 adres Zamawiającego lub adres mailowy.

14. Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.

15. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

16. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści danego zapytania ofertowego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

psp5@poczta.onet.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Arletta Lenkiewicz, e-mail: psp5@poczta.onet.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

74 842 36 58

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: wałbrzyski Miejscowość: Wałbrzych

 

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin wykonania robót budowlanych do dnia 30.09.2020r. Przez termin zakończenia rozumie się datę protokołu zdawczo – odbiorczego prac.
2. W ciągu 7 dni od dnia zawiadomienia o osiągnięciu gotowości do odbioru robót i przyjęcia dokumentów niezbędnych do oceny wykonania zamówienia Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie odbiór przedmiotu umowy.

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie naprawy nawierzchni poliuretanowe boiska wielofunkcyjnego – na terenie PSP nr 5 w Wałbrzychu przy ul. Poznańskiej 8.

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest gruntowanie istniejącej nawierzchni – mającej na celu wzmocnienie podłoża i wykonanie warstwy szczepnej – 582,75 m2. Wykonanie warstwy SBR na całej powierzchni boiska 582,75 m2, Wykonanie natrysku w kolorze ceglastym wraz z malowaniem linii wyznaczających pola gry 582,75 m2. Prace przygotowawcze
i zabezpieczające istniejącą infrastrukturę przed wykonaniem warstwy natryskowej.

 

 

Kod CPV

45.23.61.19-7, 37.45.10.00-4, 45.34.20.00-6., 45.11.12.91-4

 

Warunki udziału w postepowaniu

Wykonawca ubiegający się o zamówienia winni spełniać następujące warunki:

1. Posiadać niezbędną wiedzę o doświadczenie, a w szczególności posiadać odpowiednie zaplecze techniczne i kadrowe związane z obsługą wykonania prac ziemnych.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia z Wykonawcami.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,
b) z powodu obiektywnych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub oferenta,
c) z powodu okoliczności siły wyższej,
d) w wyniku zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta przygotowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.

 

 

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena brutto - Waga: 80 pkt,

Okres gwarancji- waga max 20 pkt

- min 3 lata – 10 pkt,

- 4 lata - 15 pkt,

- 5 lat - 20 pkt.


2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym oraz jest najkorzystniejsza, tj. otrzyma największą liczbę punktów (max. 100 pkt.).
3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej liczbie punktów i tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do dalszych negocjacji. Wykonawcy składając ofertę dodatkową, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4. Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub drogą elektroniczną lub telefonicznie. Ponadto informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Zamawiającego.

5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich powtórnej oceny.

Wykluczenia

1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy są z Zamawiającym powiązani osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia z postępowania oferentów, którzy w toku postępowania udzielili nieprawdziwych informacji, mających istotne znaczenie dla dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykluczenie oferenta oraz odrzucenie oferty z powodu nie spełnienia określonych wymagań może nastąpić w każdym stadium postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Warunki unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty

 

Zamawiający unieważni postepowanie bez dokonania wyboru ofert, jeżeli:

a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków zapytania ofertowego,

b) cena ofert najkorzystniejszej przekrocz kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

c) wystąpi zmiana okoliczności powodujące, że realizacja zamówienia jest niecelowa,

d) postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Termin płatności

Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wypłacone jednorazowo w ciągu 30 dni od złożenia faktury.

Zamawiający

Nazwa

PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. A. I CZ. CENTKIEWICZÓW

Adres

Poznańska 8

58-303 Wałbrzych

Numer telefonu

74 842 36 58

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 lipca 2020 15:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Arletta Lenkiewicz
Ilość wyświetleń: 523
13 lipca 2020 12:51 (Arletta Lenkiewicz ) - Dodanie załącznika [zal1__formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2020 12:50 (Arletta Lenkiewicz ) - Usunięcie załącznika [zal1__formularz_ofertowy.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2020 12:48 (Arletta Lenkiewicz ) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)